Drryy Kızlar 31 haftalık hamileyim daha doğuma 2 ay var ama aşırı derecede zorlanıyorum gece asla uyuyamıyorum sabaha kadar geziyorum evin içinde huzursuz bacak sendromu gibi bişey oluyor sürekli elimi ayağımı kıpırdatmak istiyorum doktorum vitamin takviyesini arttırdı ama hiç fayda etmedi gündüzde kızımı okula getirip götürüyorum yine uyuyamıyorum sürekli Miğdem ekşiyor inanılmaz sırt ve bel ağrılarım oluyor 🤦🏻♀️Azıcık yürüyorum hemen oturmak istiyorum hemen yoruluyorum Kızımda bunların binde biri yoktu nasıl geçecek bu zaman benim gibi olan varmı bu kadar zorlanan artık çıldırmak üzereyim
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Drryy Ilık duş alsan beslenmene dikkat edip saat 7den sonra birşey yemesen birde magnezyum takviyesi alsan belki rahatlarsın.
Aras-Altay Drryy söylediğin ağrılar oluyor ama bende tam tersi gündüz oluyor oda arada sırada çok değil geceleri felan rahat uyuyorum şükür 31+2 yim bu arada
Drryy Tekaskeymenaras kızımda bu şikayetlerimin hiç biri yoktu Allah yardımcımız olsun 😔şuan yazarken bile miğdem sürekli ağzıma geliyor 🤦🏻♀️Az kaldı sabır diycez
Cigdem92 Ay vallah bende ayniyim yaa hele aksamlari hic bi sekilde uyuyamiyorum rabim yardimcimiz olsun insallah
Drryy Cigdem92 amin resmen gün sayıyorum bi doğsa aşırı rahatlaycam bide geceleri sürekli hareket halinde 🤦🏻♀️Napcaz 2 ay bilmiyorum
Drryy Cokokuyan_dorukusunannesi48 hepsini yapıyorum bugün doktorumda aynen bu şekilde söyledi ama mümkün değil anlık olarak rahatlıyorum sonra yine aynı oluyorum 😔
Drryy Premsesinannessi20 bende bugün doktorla resmen pazarlık yaptım kilosu 2 hafta önden gidiyor 37 de sezeryana alın diye yalvardım resmen 😔
46_mngm_46 Canım bende 31+3 üz aynı şikayet ler bendede var sırt agrım arttı yana dönünce karnımın etleri agrıyor birde benim karnım iki üç gündür çok sert sizdede oluyormu arkadaşlar gece uykuları haram oldu 🥴
Drryy 46_mngm_46 bende ne tarafıma dönersem benek oraya toplanıyor tekrar diğer tarafıma döndüğümde bebek yerleşene kadar baya bi sertlik oluyor bide sırt ağrısı yatınca 2 katına çıkıyor eşimi uyandırıyorum sürekli o kadar rahatsızımki 😔sanki adam bana napabilecekse ondan yardım umuyorum işte
Serenty Drryy şu huzursuz bacak sendromu diyosun ya bende de var gece birde birden bişey oluyor böyle yatağa sigmiyorum resmen gezmek istiyorum.galiba bebek uyanıyor o uyanınca biz uyuyamiyoruz galiba
EcrinveSelim Bende öylee cok kötüyüm grip oldum bide . Bitarafdan diş agrısı mide yanması kendimi hurda gbi hissedyrm dökülüyrm resmen 2 ay gecermiki
aycomik Ne garip ki 31.haftada ben de öyleydim. Uyuyamiyordum, sirtim cok agriyordu, belim kopacak gibiydi. 32.haftamiz da bitti daha iyiyiz simdi. Dönemsel olduğunu düşünüyorum 🤔