Hanimefendi doktorunuza sordunuz mu ? Ağrınız hepimizin yaşadığı hamilelik kaynaklı ağrılardandır muhtemelen , onunda çaresi ağrı kesici bile değil bol bol vitamin ve mineral takviyesidir. Mr ,röntgen vs. ise hayati durumlarda son çare olarak değerlendirilir.