Ben üç aylık hamile iken 15 saat yol gittim hem de otobüsle molalarda yürüyebildim sadece. Ve yaylaya gitmiştik yayla yolunu tahmin edersiniz sallana sallana tam bir kabustu. Ama eşimi ikna edemedim gitmemek için🙄 Şükürler olsun bir şey olmadı. Bilinen bir risk yoktu tabi ben de. Sizin öyle bir durumunuz varsa doktora danışıp çıkın.