Esrbas Bugun ilk defa bacak aramda yururken hareket ederken asiri agri hissediyorum sirtima da hafif hafif iyne batmasi gibi nadir agri giriyor benim gibi olan varmi sizce bu gece tetiktemi beklemeliyim
lilaa Esrbas bende 38 haftaligim bende daha erken basladi cok agrilarim oluyo ama artik az kaldi cok normal
Mehsu Esrbas 38+1 haftalık hamileyim ağrılarım oluyor ama sürekli yatarakta zaman geçmiyor o yüzden süpürge vilada derken günüm geçiyor ama akşamları ağrılarım artıyor sanki hele yatağa geçince iyice ağırlaşıyorum ☺️
Drryy Esrbas ben 31 haftalığım bende son 1 haftadır bu şikayetler sürekli var sahada doğuma 2 ay var geceleri uyuyamıyorum aşırı yoruluyorum çok huzursuzum miğdemin ekşimesini hiç saymıyorum gerçekten aşırı zorlanıyorum 🤦🏻♀️
Ftm-Srgn Esrbas ben de oyleyim canim 39 haftalik olduk.Bugun gun boyu bacak aralarim agridi yürüyemiyorum bile.simdi arada da sırtıma vuruyor
Esrbas Mehsu bende cok hareketliyimdir islerimi yaparim kendim ama bugun yurumekde ayaga kalkmakda zorlandm bacak aram aciyor dediginiz gibi normal demekki
Mehsu Esrbas çatı ağrısı olabilir canım sürekli mi değil mi takip etmelisin bazen ben galiba geliyor diyorum ama bir süre sonra geçiyor bebeğin dönmüşse baskı yapıyor olabilir
GoncAli Esrbas bende 38+2 bebek iri olduğu icin 32 haftadan beri saydıklarını yasıyorum. Çatı agrim cok şiddetli.