Merhaba kizcelerrr
Sonunda dogurdum 💓 ne zaman olcak nasıl olcak vs vs derken kavuştum Ali Asafima cok şükür.39+5te 29 kasım cuma günü kontrole gittiğimde doktorum suyumun azaldığını ama acilmamin olmadığını gece 3te hastaneye yatisimi yapmamı ve rahime ilaç koyulmasini söyledi.bende ne sanci var ne nisan ne su ne de doğuma dair bir alamet.gece 3e kadar düzgün uyku tutmadı tabi neyse gittik yatisim yapıldı ilaç yerleştirildi açıklık kontrol edildi yine 0.sabah doktor gelene kadar açılma sadece 1 cm di suni baglayalim dedi ve yürüyüş plates vs yaptım devamli ara ara aciklik kontrolleri yapılıyor ama gidim gidim zor ilerliyor derken yavaştan suni etkisini göstermeye başladı.sanci odasında sadece 1 kişi içeri alabiliyordum ve annemi seçtim ama sonra çok pişman oldum çünkü benimle birlikte 9dogurdu benimle birlikte ağladı ona bunu yasattığım için pişman oldum ama ilk doğumum neyin nasıl olacağını pek bilmiyordum ki .. sancilar arttıkça ben sekilden şekillere girmeye başladım artık Plates falan bile çok zorluyordu canım annem sağolsun masajlar Plates te gücüm kalmadığı için beni ziplatmalar .. saat aksama yaklaşıyor du bende açılma cm cm ilerliyordu artık gücüm çok tükenmişti ayakta rüya bile gördüm 2 sn.lik sanci aralarindaki nefeslerde 😊 bi yandan ağlıyorum bi yandan annemmmm diyorum sende mi bunları çektin beni dogururken hakkını helal et diye 😢 saat 5e gelirken ebe kontrole geldi ve hadi dogumhaneye deyip beni kaldırdı annem agliyo hadi kızım geldik yolun sonuna dayan yavrum bak bitiyo az kaldı diye.walla o sanci odasi anılarını düşündükçe annemle olan diyolaglarimizi falan hala boğazım düğüm düğüm oluyo 😔 neyse beni çatala çıkardılar ikin diyolar ikiniyorum ama ağzım dilim kup kuru nefesim yetmiyo az daha zorlayabilsem çıkacak ama pat bırakıyorum diyorum ağzımı falan bari ıslatın ebe sanci geldiğinde ikinmami soyluyo 4 5 kez denedim sonra artık doktoru çağırdı ve dokör gelip bi kesik atıp ikinmami istedi ve bi nefes daha alıp ikindim ve yavrum cikiverdi.kucağıma koydular öyle saf saf baktım dokunmadım bile ebe dedi dökün istersen diye ama o an nasıl bir ruh halindeysem aklima dokunmak falan gelmedi bile sadece dogurabildigim için bi rahatlama yaşıyordum bu arada arkadaşlar sanci kısmı daha zorlayıcı idi doğumda sadece nefesimin yetmediğini düşündüğüm için zorlandim yoksa o kesikmış ikinmak falan o kadar zor gelmedi doğum kısmı kolaydı yani.bu arada bende bartolin kisti de vardı daha önce burada bu konuyla ilgili paylasimlarim olmuştu dOktar onuda halletti çok fazla dikisim olmadı ama onunla birlikte 7 8 dikisim falan oldu.oglusum 52cm 3280gr doğdu çok şükür bi sikintimiz falan olmadı dikişlerim de beni fazla zorlamadı öyle böyle derken atlattık bu macerayı da.bu arada dogumhaneden cikarilirken 14 saat boyunca bekleyen ailem arkadaşlarım falan hepsi ellerinde telefonlar hem çekip hem tebrik ediyorlar falan bi an magazine yakalanmış ünlü gibi hissettim kendimi 😂bana soruyorlar nasılsın diye dedim ben bir süper kahramanım 😂😂 gerçekten hissettiğim o an sadece buydu başardım sezeryana yonelmeden normal doğum sürecini yaşadım ve ben bir süper kahramanım. . Ki bence bütün anneler bir süper kahraman 😎 bu doğum Hikayeleri kısa kesilmiyormus hakkınızı helal edin uzattım da uzattım darısı hepinize inşallah en kolay ve kısa doğumlar sizin olsun 😙