Rabiaa17 Kızlar yardımınıza ihtiyacım var 🙂 çocuk odası yapmayacağım. Büyüyen beşik mi kademeli beşik mi (anne yanı sanırım) yada sepet beşik mi almalıyım 🙂 uzun yıllar kullanmak istiyorum tekrar tekrar masraf yapmak istemiyorum.
Zehramomm Rabiaa17 sepet beşik kısa süreli kullanılıyor meltem bambino aldık biz 3 yaşa kadar kullanılıyor yatağı korkuluğu istediğiniz kademeye geliyor
Tugbaztrk Rabiaa17 canım ben çilekten aldım odaya koymak için sonra kendi odasındada kullanabilir. Bu tarz seyler var bak derim https://www.cilek.com/tr/masali-buyuyen-bebek-karyolasi-beyaz-70x110cm-70x140-cm
purplemallow28 Bende heyner beşik aldım fiyat performans ürünü kendimiz kurduk gayet kullanışlı 3 yaşına kadar yatar hatta geçer bile içinde herşeyi var yatak nevresim seti cibinlik nevresimi yatağı orta halli ama kullanılır 😊 tavsiye ediyorum Rabiaa17
tgbasltan Rabiaa17 daha kullanmadım 1 hafta var dogumuma canım :) beşik kaliteli eşim kurdu zaten . Nevresim seti de orta halli kullanılabilir. Ben yeni almıstım onu serdim ama
tgbasltan Rabiaa17 al valla güzel :) https://www.hepsiburada.com/heyner-ahsap-lake-beyaz-renk-anne-yani-besik-3-kademeli-sallanan-ahsap-besik-60-x-120-cm-beyaz-gupurlu-uyku-setli-soft-ortopedik-yatakli-p-HBV00000GIQGS?magaza=Bedding%20Heyner Herseyi icinde kullanıs olarakda cok güzel ses felan cıkmıyor. beyazını aldım canım :) buraya resim yükleme olsa atardım sana. Nete yüklemek suan cok zor gelıyor
purplemallow28 Rabiaa17 link atmayı malesef beceremiyorum ama ben hepsi buradadan aldım 650 liraydı indirimliydi biz alırken ben ahşap rengini tercih ettim gerçekten kaliteli ve çok doğal bir beşik mis gibi ağaç kokuyor ☺️
armi01 meltem marka mondo model beşik aldık içi park besik gibi kademeli yandan da korkuluğu inip yukseltilebiliyor anne yanı olarak da kullanılabilir yani
Busra5341 Rabiaa17 bende oda yapmadim canim normal buyumeyen mobilya besik aldim yatak odamizda birde kucuk puantinova lardan aldim oda oturdgm odada .mobilya besikte 6 yasina kadar rahat yatar digerinide tasinabilir diye aldim