Yarın doğumum var ve ilk doğumum bebeğim 41 haftayı doldurdu ve doktorum yarın sezeryana alcak nelere dikkat etmem gerekiyor baş ağrısı için falan başını kıpırdatma falan diyorlar neler yapmalıyım bide çok dua eder misiniz çok korkuyorum bebeğim iyi olmazsa diye (down sendromu riski var) Dua edermişsiniz 🤰