Zehra_24 kendim hamileligimin en başından beri orda bayılıyorum doktorları iyi doğumu iyi odaları iyi herşeyi iyi fakat zaten bir perinatoloji bölümü yok ikili test üçlü dörtlü bunların hepsi için tepecige yönlendiriyorlar benimde detaylı ultrason zamanım yine en son orda kontrolumu oldum ve benim elime yine kağıt verip senin yonlendirmeni yaptım perinatolojien usg için randevu al dedi yolladı ve 182 perinatoloji için randevu vermiyor bölüm yok diyor o yüzden tepecik için sabahtan gidip sıra almak gerekiyor ikili test içinde öyle yaptım bunun içinde sabahtan gidicem ama oranın doktorlarinida seviyorum her ne kadar ortam hastane biraz kötü olsada doktorları iyi