HilalAltun bende de oldu tansiyonum çok düşüktü. Kalp ultrasonu ve EKG istediler bir hafta tansiyon takibi yaptık. Kalpte sorun cıkmadı. Gebeliğe bağladılar ana vasküler damarlara bası yaptıgından oluyor dendi. Bir diğer sebebi de kansızlık olabilir. Demir degerlerine bakılması gerekir. Düşükse hemen takviye edilmeli. Kalp çarpıntısı o da yapar.