Benim altıncı haftadan beri ay ay kanamam oluyor.16 olduk epey zor bir süreçti çok acı çektim kaç kere hastahanede yattım ve neredeyse hiç ama hiç kalkmadım.Öncelikle kanamanın nedenini öğrenmek gerekiyor.Daha sonradan kendine ve bebeğine güvenmen canım.İğne ve hapa devam ediyorum.Sen kaç haftalıksın ?