Selam kızlar 34. Haftamdayım şuan hastanedeyim bugün cok hafif sancım oldu ve nst ye baglandım normal cıktı eve geldim acık renkli kan geldi ve suan hastanede nst ye baglandım bu gece hastanede kalıp serum verilecek eger bebek dogarsa dış dünyaya hazırlansın diye basına böyle birşey gelen varmı? Yardım lütfen