Merhaba anneler 11. Haftadayım ama gece gaz problemi nedeniyle nerdeyse hiç uyuyamıyorum.ne yesem gaz oluşturuyor sanki strese girdim iyice. Benim gibi sıkıntı yaşayan var mı bu konuda bitki çayı mı içsem yada ne önerirsiniz ilaç kullanmak istemiyorum 😞