Kızlar merhabalar 🙋🏼♀️ 35.haftayı doldurmak üzereyim bebek tekme attığında çok şiddetli sancı oluyor tabi bu sancılar düzenli ve ritmik değil. Fakat bu neye işaret olabilir? Bu zamanlar normal midir? Cumartesi kontrolümüz var zaten o zamana kadar idare edebilirim sanırım