Feride2345 Arkadaşlar 10 haftalık hamileyim ve aşırı bacak ağrısı çekiyorum sizce sebebi nedir bu durumu yaşayan oldu mu😒😒😒
brcaky Magnezyum ve demirinize baktırın bundan dolayı olabilir. Eğer değilde belki belinizle alakalıdır
oygenkubra bende de bacak bel ağrısı oluyor özellikle gece . bugün doktoruma mesaj atıp söyledim bana dahiliye uzmanına görün dedi. anlamadım bende . eğer magnezyum veya demir eksikliği filan olsaydı, kısa zaman önce doktorum gebelik rutinleri istemişti . tüm değerlerim normal çıkmıştı
oygenkubra brcaky inan canım bilmiyorum, eşimin amcası da kadın doğum uzmanı , bugün eşim ona sormuş , o da çok normal demiş . hamilelik boyunca olur bu ağrılar demiş . çok şiddetli değil , ama şiddetli olursa hastaneye giderim dedim ben de
brcaky oygenkubra inşallah korkulcak bişey yoktur bol bol dinlenin yatarken bacak aranıza yastık koyun birazda ovun bacağınızı iyi gelir muhakkak❤️