cerrah61 ikili tarama testi yaptıracaktır o yüzden 12. Haftaya çağırmıştır. Bana da doktorum ister 12. Hafta da gel ikili tarama yapalım istersen direk genetik Testi yapalım dedi bu benim ikinci hamileliğim diğeri sağlıksız olduğu için kürtaj olmuştum,ben direk genetik &nifty testini seçtim.Kan verdim sonucunu bekliyoruz şimdi