Kızlar ne yersem yiyeyim acaba bundan hasta olur muyum kostoplazma kapar mıyım, nerden yedin ki, neden yaptın ki diye habire kendime kızıyorum. Dışardan yemek yemiyorum bu arada. Buna rağmen yani hep içim bir rahatsız. 34 hafta olduk diyorum doğsa da bu sanrılardan kurtulup rahata ersem. Hep bir tedirginlik var bende 🥺 son 2 haftadır da hep bir sinir hali var, elimde olsa kimseyi görmem. Çalışıyorum bi de, daha da zor oluyor.