akrky Merhaba arkadaşlar 36+5 gunluguz bugün 3 gündür karnimda sertlik var bugün doktora gittim nst de bisey çıkmadı ama doğum yakın mı bebek kanalda mi birşey söylemedi doğuma yakın böyle birşey yaşayan var mı
Melek20 akrky normal değil canım eve ebe geliyor bende de farketti çocuk toplanıyor bir süre geri düzeliyor ebe günde 10 kez bu şekilde olabilir dedi ama daha fazlası sorun var demek dikkat et canım İnşaAllah sorun çıkmaz 🌹
ays_ays akrky ben 20. Haftadan sonra yaşamaya başladım sertleşme yi sonlarına doğru kesildi şimdi 32 haftayım gene başladı doktorun birşey demesiyle birşey yoktur canım sertleşme normal bi durum gnde 10 u geçmediği takdirde
Meryemd akrky bende 19 haftalik gebeyim ayni sey bendede var dr normal dedi eger agri yapiyorsa enfeksiyon olabilir dedi
lilayda Melek20 ya ben 19 haftaligim ama benim de karnim cok sert doğumla ilgili degildir tabi ama bazen aşırı fena sert oluyor sonra geçiyor kendiliğinden. Sebebi bu muymuş bebek hareketi mi
akrky Melek20 doktor da idrar istedi benden anlayamadım çok az idrar yolu enfeksiyonu çıkmış nst de sancilar cıktı ama düzenli olmadığı için bir şey demedi
Gulfem07 Melek20 yok ya benim 10 u geçiyor doktor bana da gel dedi gitmedim 32.haftadan beridir var 10 u geçiyor 35 haftalık olduk.Dogum yaklaşıyor bence ondan
Melek20 lilayda evet canım yanlış anlamadıysam öyle normalde karnım yumuşak sertleşince çok çabuk belli oluyor geriliyor taş kesiliyor sanki💐
akrky Melek20 benim bahsettiğim sertlik bebegin toplanması değil karnımın her yeri taş gibi her yerinde bebek var gibi😀
Melek20 akrky valla canım ben ayırt edemiom çoğu zaman ne nasıl bazen sadece bi yer öyle oluyor bazende dediğin her yer taş gibi oluyor bunların anlamı ne bilmiyorum çok karışık kusura bakma o yüzden 😊💐
Full Karninizin tumunde oluyorsa buna kasilma diyorlar. Ama sag ya da sol ya da asagida bolgesel olunca genelde bebek oldugu soyleniyor. Tum karninizda olursa bunlara dikkat etmek gerekiyor. Bu kasilmalar dogumu tetikleyebiliyor
akrky Full aa anladım muhtemelen doğum yaklaşıyor ondan yalancı kasılma gibi demekki. Nst ye baktı düzenli çıkmadığı için sancı ondan birşey demedi muhtemelen
Melek20 Gulfem07 İnşaAllah sağ salim kavuşuruz miniklerimize Rabbim hepimizin yardımcısı olsun canım ❤️
akrky ays_ays vücut kendini hazırlıyor artık sanırım bebek hareketlerine dikkat etmek lazım teşekkür ediyorum😘
ays_ays akrky evet 2 gün önce gece hareketsiz yatmışım uyandım baya Bi sağ tarafta toplanmış eşim doğurcam sandı nolmuş buna diye hastaneye gidelim dedi öncedende toplanıyorduda belli olmuyordu şimdianasının içinde dolaşıyor kartopu kızım😀
akrky ays_ays tek tarafa toplanma bende de oluyor bi tarafını dayıyor falan hatta 😂 ama 3 gündür tamamen taş gibi yani şöyle hafif eğilemiyorum bile geciyo bi süre sonra tekrar oluyo nefes almakta zorlaniyo insan gerçekten öyle olunca 😀 diğer türlü bi tarafa toplandiginda biraz ovunca geçiyor