13+3 teyiz. Kuşburnu ve ıhlamuru çok seviyorum. İçmek istiyorum ama günde en fazla ne kadar içmeliyim. Doktoruma soracağım ama kontrolume bir hafta var size sorayım dedim. Bir de kusmalardan yeni yeni kurtuluyo gibiyim faydası zararı olur mu bulantıyı tetikler mi acaba