Hmerve Merhaba arkadaslar... ilk gebeligim ve normal yolla ikiz biri 9+5 digeri 9 hafta olduk boyle durum yasayanlar var mi
Emine55 Hmerve canım ya çok tenisin sen hatırlatsın beta kaç artış gösterdi kaçtı🙂 ve ikiz olduğunu tm olarak kaçıncı hafta öğrendin
Hmerve Emine55 adet gecikmemin ucuncu gunu hcg 271 di kendimde hemsireyim takip ediyordum ve saka gbi doktoruma gittigmde dort haftalikti ve ogrendim iki kese gordu kucucuk ama kaybolabilir dedi beklicez dedi sukurler olsun kaybolmadi🤗