HalimeKaraaslan Kızlar 12+1de cinsiyet belli olur mu yarın kontrolümüz var bi umut belli olur diye çok heyecanlıyım 🙏🥰
mavera HalimeKaraaslan benim 12+2 de belli oldu tabi Dr la ilgili bu ve bebeğin pozisyonla, genelde çoğu doktor ilerleyen haftalarda söylüyor hayırlısı olsun inşallah 😊
Sermec HalimeKaraaslan bana 12+3 te erkege benziyor dedı cnm sonra 16 20 23 25 te hep erkek dedi erkek bebekler sankı biraz erken bellı oluyor ogrenebılirsin pozisyonu iyiyse 🙂
smglaaa HalimeKaraaslan 13+5 belli oldu çok şükür doktor çok kesin olarak söyledi hayırlısı olsun tabi devlet söylemedi özelden öğrendim 🤦🏼♀️
Gencay54 Belli olan cok kız hemen gözukmuyor anlaşılmıyor dıyorlar erkekse gözuken arkadasm var 2,5aylıkken tabi biraz şans😂
Melihafurkan Kesin olmamakla birlikte bı tahminde bulunuyor doktorlar. Ben 11+6da gittim kız gibi görünüyor dedi doktor.
HalimeKaraaslan Filiz_Gulsah7 rabbim hayırlısıyla öğrenmeyi nasip etsin inşallah 🤲 beklemek zor gerçekten 😐
Nurtennnk Ve 16. Haftalarda genelde netleşiyor canm 13 den sonra da tahmınler oluyor bızımkı tutmustu 13 de erkek dendı 15 de de netleşti
Filiz_Gulsah7 HalimeKaraaslan tesekkur ederim canim bide benim ikizlerim olacak bu yuzden cok merak ediyoruz biz 🙂