Bende sevmiyorum hamile kıyafetlerini modellerini genelde beğenmiyorum o yüzden ne alırsam kendime hep bir beden iki beden büyük şeyler alıyorum en azından doğumdan sonra bile giyebilirim pantolon değilde tayt giymeyi tercih ediyorum daha rahat oluyor