3 gündür dayanılmayan bir sağ karın boşluğu sancım vardı bu gün doktoruma göründüm ultrasona girdim sağ böbrekte genişleme ve fazla bir şekilde idrar yolu enfeksiyonum varmış doktor ilaç verdi etki etmezse gel yatışını yapıcam dedi 20+5 haftalık hamileyim henüz 😔😔 sancım çok var hareket dahi edemiyorum bebeğe bi zararı olur mu bilmiyorum