belinay13 Merhaba hanımlar bu haftalarda nefes darlığı normal mi bilemedim nefesim yetmiyor gibi daha erken değil mi çok korkuyorum başka birşey olmasından olanlar ya da olup atlatanlar biraz rahatlatırsa sevinirim 😕
belinay13 Iimran 7 haftalikken bakilmisti 11.4 dü suan tabi bilmiyorum kan ilacina 2 haftadir basladik ama duzenli kullanmadim ac mi alicam tok mu acaba sormadimda hic doktora
Iimran belinay13 genelde aç alınıyo kan değerin düşükse ondan olabilir büyük ihtimalle b 12 eksikliğindende olur o hapı çok düzenli kullanmalısın normalde kan değerlerin normalse bile doğumda kan kaybedeceğimiz için çok önemli kalbin ritmini de etkiliyo nefesi de etkiliyo kendimden biliyorum
belinay13 Iimran b12 demir ve d vitaminimde dusuk zaten canim duzenli kullanayim o zaman insallah duzelir 😔
Iimran belinay13 inşallah canım çünkü daha bu sabah gittim aynı şikayetten dolayı kan ilacım biteli baya bi olmuştu tekrardan verdi doktor yoksa kalbim çıkacak sanki ya elbisemden belli oluyo attığı