Fatmanzmgl Kizlar kimler bnm gbi 40+0 iz bgun kontrole gttk sadece 1kere sancm ckti hc belirti yok esim izin aldi geldi dgum olmadgi için dgum izninide kullnamayck iyice stres oldum 😔
Foto03 Fatmanzmgl 39 bende canım hiç belirti kalmadı 😄 36 37 38 de sancılar vardı bebek kanala girmişti şimdi annem geldi Türkiyeden,herşeyi bitti hazırlıklar falan ama sancılarım da bitti 😂
Bilge80 Fatmanzmgl bende bugün 40 oldum ama hiç sancım yok açılmamda 1.5,2 cm civarında dedi doktorum salı günü son gelmezse suni sancı ile doğumu başlatacağız
Ysmn_dmrcii Fatmanzmgl yurudkce sanci mi geliyor? Bende nst bağlıyken sanci çıkmıyor ama hastaneden çıkınca felaket sanci giriyor bende 40+2 oldum
Ysmn_dmrcii Fatmanzmgl aynen cnm 2 günde bir geliceksin dedi bana da . 41 kadar bekliycez dedi galiba sonrasında suni deniycekler. Suni de kimse güzel şeyler demiyor. Bizim burda bi ablaya hava takmışlar suni çekerken nefesi mi kesilmiş çok mu daralmıştı galiba
Zisan14 Benim de 40+2 oldu bugün gittim kontrole sancı kasılma hiç bişi yok perşembe tekrar gidicez devlete gittiğim için de açılma falan bakmadılar hiç
zeynepp1 bende 40+2 yim 4 cm açılma var bebek kanalda ama sancıyı bekliyoruz tabi rabbim hepimizi tez zaman sağlıklı bir şekilde kurtarsn inşlh
duygu34 Bende 39. Haftadayım anneler kuzum hala çok yukarıda, yürüyorum da hareket halindeyim hep ama tık yok iyice yoruldum🤷🏻♀️
elifsahraa Bende 40+2 haftalıgım sancim falan yok bu gun kontrole gittim perşembe günü yatış yapıcam dr vijanadan ilaç vericem dedi genelde işe yarıyor dedi yoksa sezeryan dedi normal olmasını çok istiyorum 🤲🤲
elifsahraa Ysmn_dmrcii bende bilmiyorum canım internetten baktım fitil yazıyor Du doktora suni sancı mı dedi hayır dedi