Bende dogurdum 13 aralık cuma son günümüzdü kontrolde herşey normaldi doktor bekleyelim demişti normal olacağı için 14 aralık cumartesi akşam 7 de sancılarım başladı 10 30 da hastanede olduk herşey yolunda idi nst de sabaha doğum olur dedi ebe yatisim yapıldı tekrar nst 'ye bağlandığımda biseyler ters gidiyodu😨 bi serum takıldı bebekte bi huzursuzluk var dedi ve doktoruma nst resmini attı ve tl ime gelen mesaj doktorum nst ni beğenmedim seni ameliyata hazirlatiyorum ameliyattan çok korkuyodum ama yapacak bisey yoktu çünkü sancim geldikçe bebek sıkısiyomus kaldiramiyomus hemen ameliyata hazırlandım doktorum geldi genel anestezi oldum 00.50 de bebeğim oldu kendime geldigimde ameliyat haneye verdiğim eşyaları gördüm odada bebeğim kakasini yuttuğu için yogunbakima alinmiş 10 gün kalacakmış bugün oglede elim boş goturdugum çamaşırlarla geri geldim gece bebekler odalarda ağladıkça çok ağladım bende yinede şükürler olsun günde bi kez gorme hakkımız var sütümüz hiç yok (tecrübeli annelerden fikir bekliyorum neler süt yapar )