Hanımlar merhaba ikizlerimizi beklerken idrarımda protein kaçağı olduğunu öğrendim ayrıca tansiyon cıktı yatıyoruz 10gündür hastanede bebeklerim iyi tansiyonum iyi düzeldi ama doğuma kadar burdayız dualarınızı bekliyorum vakti zamanı gelince doğsunlar ❤️🙏
başından bu şekilde gecen var mi acaba?