damlanne Selam kızlar ben 14+1deyim kendi doktorumu bırakıcam uzak olduğu için evime yakın olan reyap hastanesine gidicem orda doğum yapmayı düşünüyorum hangi doktora gitmeliyim ve orda doğum yapanlar oraya gidenler memnun mu?
Papatyam2017 damlanne ben mesut karakusa da dogum yaptım tekrardan hamileyim inşallah yine herşey güzel gider