sngl_adileece Tecrübeli anneler en çok memnun kaldığınız ve kullanılmasını önerdiğiniz pişik kremi/kremleri hangileri?
isimsizbebek sngl_adileece bende yorumlara bakarak sudocrem aldım alışveriş sitelerinde iyi yorumları var henüz kullanmadım ama
Mondlicht sngl_adileece doktorumuz yazdı hamazing krem çok memnun kaldım. Sürüyorum kızarıklığı alıyor hemen
Oyku10- sngl_adileece sudocrem içinde kimyasal var canım kullanmanı tavsiye etmem. İnstagramın varsa mühendisinoğlunu takip et. Hem bütçene uygun hemde doğal kimyasalsız pişik kremlerine bakabilirsin. Bende araştırarak desitin ve mustela aldım
sngl_adileece ballicoreklerim isimsizbebek Mondlicht Mervezumra Bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim.
Yoann sngl_adileece mustela canım üstüne tanımam hatta Instagram kullanıyorsan mühendisinoğlu diye biri var takip etmeni tavsiye ederim tüm bebek ürünlerini detaylı inceliyor yıldızlar listesinde de baya ürün var içerik açısından çok güzel olan bakmanı tavsiye ederim 👍
OlgaArslan sngl_adileece desitin mor olanı çok memnunum pişik olursa da sudocremle hametan merhem olanını sürüyorum biz pişikten çok çekiyoruz maalesef onca krem denedik en yararlı bunlar oldu