Benimde 38+5 oldu. 5 gün önce çatı muayenesi oldum. O gün baya kanamam oldu ama adet kanaması gibiydi, zaten doktorda olacağını söylemişti. Ertesi sabahsa nişanım geldi ( kanlı yoğun sümüksü akıntı) . Kasıklarda ağrılarım var ama nst de sancı çıkmadı. Bizde bekliyoruz paşamın keyfi gelsin de doğsun diye 🙈