Babyyinlovee merhaba canım.Tam 16.haftamda şiddeyli sancılarım oldu.5 gün dinlendim.1 gün çalıştım tekrar aynısı oldu.Doktorum plasenta previa sın çalışamazsın dedi.Kanama riski var dedi bebek doğum pozisyonunda dedi düşürürsün dedi.Çalışmayacaksın hep hastanede yatar gibi yatacaksın dedi ve aynı ilaçları bana da verdi.O kadar çok ağladım ki.Hem sorunlu bir gebelikte herkesler şöyle kötüleşiyor böyle kötüleşiyor diyoe ona ağlıyordum,hem çalışamayacağıma ağlıyordum.Nitekim dinlenmeye başladım.15 gün sonra belirgin iyileştim.Ama hep korudum kendimi o zamandan beri de dikkat ediyorum çalışmıyorum.30.haftadayım.Artık plasentam düzeldi.Ben de bugün öğrendim.Eğer plasenta previa totalis değilse düzelebiliyor zaten drum söylemişti.Şimdi çok iyiyim.Üzülme