Alya-123 ben henüz 17. Haftamdayım ama o ağrılar yaklaşık 3-4 haftadır bende de var yayarken uyurken dönerken ve 10 dk dan fazla yol yürüyünce hep oluyor. İkiz gebeyim 12. Haftamda bi kanamam oldu o gğndür korkuyorm dr endol fitil verdi ama çok rahatlatmadı. Acaba hamileliğim boyunca bu böyle sürecek mi bilmiyorm bazen çok zorlanıyorm bu ağrılar yüzünden. Enfeksiyonum yok bu arada. Alışveriş bile yapamıycam bu gidişle bebelerime.