[silindi] Merhaba, 8. Hafta da bebeği hisseden anneler var mı bilgisi veya tecrübesi olan varsa yazabilir mi ?
Gizem_37 [silindi] canim daha cok erken ben 17+5 iken hissetmistim ilk gebeliklerde 16. Haftadan sonra hissediliyor genellikle ilk gebelikmi
TunarinAnnesi [silindi] canim Bende 8 haftadayim daha kalp atisini yeni Duyduk InsAllah hiss etdigimiz gunlerde gelicek 😍sabrla mutlulukla bekleyelim 🤲
[silindi] Gizem_37 Evet canım ilk gebelik haliyle farklı bir heyecanla hareketini bekliyoruz ama daha hissedemedik
Gizem_37 [silindi] cok guzel ve garip bi his ama daha sizinki baya kucuk bagirsak hareketlerin olabilir hissettigin
[silindi] Gizem_37 Aynen öyle eşsiz bir his ama hiç hissedemiyorum o yüzden de biraz tuhaf hissediyorum kendimi
[silindi] TunarinAnnesi İnşallah canım sağlıkla kucaklarımıza alalım 🙏 Ben 5. Haftamda kalp atışlarını duydum ama şimdiler de kontrolüm hiç yok bende merak ediyorum neden hissedemiyorum diye korkuyorum açıkcası
SusamTanesi61 [silindi] şu an 17+3 üm hala tam hissedemedim 20 gibi başlıyor ilk gebeliklerde. Daha içerde kendi bile hareketlenmedi annesi birazcık sabredeceksiniz hissedebilmek için.
[silindi] TunarinAnnesi Yok canım bana aylık gelmen yeterli olur dedi doktorum ocakta kontrolüm o yüzden bekliyorum