Kızlar merhaba
21 gün cyclo progynova kullandım
6 gün önce bitti son günü birliktelik oldu normalde regli olmam gerekıyor ama henuz olmadım sadece hafif ağrı oldu sökülememe gibi ve bugun pembe kanamam oldu kısa ve az dı suan yok ilerleyen saatlerde olurmu bilemıyorum bugunu 1.gün olarak mı saymam gerekıyor ? regliden 10. gün kontrole gitmem gerekıyor vitamin kullanıyorum ayrıca yumurtalıklarıma bakılıcak sanırım ?