Kızlar 34+4 teyim. Bebeğim makat pozisyonunda, henüz dönmedi. Bugün doktora gittim. Plesanta yaşlanmaya başlamış. Suda biraz azalmış. Dönebilir ama zor olur dedi. Riske girmeyelim. Sezeryanla alalım dedi. Sizin bebişler döndü mü? Kaçıncı haftalardasınız? Baya üzüldüm. Vajinal doğumdan korkuyordum ama yine de istiyordum. Bilmiyorum 😥