Kızlar merhaba... bugün tam 33+0 öğlen başlayan ve sürekli bir adet sancım var. Daha çok belimden vuruyor. Akıntı va yok. Bebişin hareketleri önceki günlere göre biraz az ama yine de var. Başına böyle bişey gelen oldu mu? Doktorum 2 saat yatar pozisyonda dinlenmemi 2 saat sonra geçmezse hastaneye gitmemi söyledi. Ama biraz panik oldum açıkçası..