merhaba herkese.bklomen ve çatlatma iğnesini ikinci deneyişim.adet tarihim 22sinde.iğnenin 11 12.günlerinde test yaptım çoook hafif izgi çıktı ama 13.günü yaptığımda ilk basta hiç çizgi yoktu ama iki üç saat sonra ondada çook silik bi çizgi gördüm gölge gibi.bunları yasayan oldumu?çok sabırsız ve istekliyim:)rABBİM BU AY GÜZEL HABERLER ALMAYI NASİP ETSN BEKLEYENLERE