gzdesra ben asla içemiyorum günde ıkı bardak zar zor 9+2 haftadayım cok üzülüyorum bende içermiyorum dıye ama elımde degıl bide kış geldı tamamen kestim içmeyi tiksinir oldum su dan kolayı cok svyrm hep içerim gelıyor artı enfeksiyonumda var sapsarı akıntı fitil kullanıyorum bulmuyorum ınsallah bısey olmaz bebegıme 😔