Skck91 12 12 2019 da sezeryan doğum ile bebeklerimizi kucağımıza aldık. Bu gönderiyi yazmamın nedeni ise arkadaşlar lütfen ama lütfen insanların doğum hikayelerinde yazılan hepsinde sizin içinde aynısı olacağını düşünmeyin ve karalar bağlamayın. Ben o kadar acı eşiği düşük ve nazlı Biriyimdir ki anlatamam. Hep kafamda kurdum şunu yapınca çok acırmış falan ama hiç de öyle olmadı. Evet ağrılar var ama aşılmıcak gibi değil şuan da sadece ikiz bebeklerim olduğu için naz yapamıyorum siz siz olun sonuna kadar naz yapın 👶👶hadi herkese hayırlı doğumlar 🤰🤰
Hacer_ikiz_gebe Skck91 önerinizi dikkate alıcam 😊 Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin küveze girdiler mi? Birde ciğer geliştirici vurunmuşmuydunuz?
Denizincani Skck91 saglikli hayirli uzun omurler diliyorm bebelerle 💐💐 kac kilo dogdular acaba planli mydi kendileri mi gelmek istediler merak ettim 😇
mehtap5506 Sağlıkla büyütürsünüz inşallah 😊 Kaç kilo doğdu bebişleriniz .36.hafta da doğum yapmanız planlı mıydı? Yoksa şancı,suyun vb. geldi. Bende 33 haftalık ikizlere hamileyim şuanlık bir sıkıntı yok şükür 37-38. haftaları görmeyi çok istiyorum.
Skck91 mehtap5506 evet planlıydı 10 gün öncesinde ama sezeryan masasına yattığımda 3 cmlik açılmam varmış gecesindede Bi kaç sancı hissettim gerçekten. Normal doğum istesem yapabilirdim ama o kadar cesaretli değildim malesef 😊bu arada kuveze girmediler biri 2190 diğeri 2330 doğdu kilo çokda önemli değil bence çocukların direncine bakıolar. İnşallah sizde o günleri görürsünüz 🙏😊
Skck91 Denizincani doğum planlıydı ama Bi gün daha beklesem kendileri gelirmiş 3 cm açılmam olmuş o gün 😊