Merhabalar,ankara sehir hastanesinde doğum süreci nasıl ilerliyor merak eden hamileler vardı. Bende bunlardan biriydim açıkçası,sezeryan dogum yaptım 10 gün önce ve sizlerle süreci paylaşmak istiyorum belki bir faydam dokunur.benim doğumum planlı sezeryandı ve 4.sezeryan olduğu için önceden gün alınıyor.5 aralıktı benim dogum yapacagim tarih.sabah 7de kadın doğum acilinde olman gerekiyor.yatis islemin yapıldıktan sonra doğum katına çıkıyorsun (yanınızda kim gelirse bu arada görüşün yoksa bir daha görüşme şansınız olmuyor )2.kata çıktıktan sonra tek kişilik doğum odalarına alıyorlar,normal doğum yapan da var elbette ben sezeryan sırası için beklemistim.damar yolu açılıyor serum takılıyor,varıs çorabı giyiyorsun ondan önce özel bir sıvı sabun verip belden aşağısını dus alman isteniyor.benim sıram geldiğinde saat 10:15di.ameliyathaneye alındım ve spinal anestezi oldum hiç acimiyor inan korkmayin sonra uyusuyorsunuz zaten oğlum tam 10:47de dünyaya geldi ama benim 4.sezeryanım olduğu için bu dakikadan sonra benim için tam bir kabustu aşırı kanamam olmuş ve uyutmak zorunda kalmislar beni 3 saat sürmüş ameliyatim.dışarıda bekleyen yakinlarima kimse bilgi vermemiş perişan olmuşlar meraktan.1 gibi beni ameliyathaneden cikarip ayilma odasına aldılar bebeğimde yanımda. Sonra kata çıktık aileyi o zaman kabul ettiler.tek kişilik ve iki kişilikti odalar.tek kişilik odalar dolu olduğu için beni iki kişilik odaya aldılar ama başka hasta yoktu o anlamda rahat ettim.hemsirelerin bazilari çok iyiydi ilk defa kalkarken bile terligimi giydiren oldu bazıları ise gerçekten çok suratsiz ve aksiydi.gerçekten şans meselesi sanırım.odalar ve banyo çok temizdi yemekler güzeldi.refakatçi asla erkek alınmıyor bayan kalması gerekiyor.ziyaret saatlerini çok sorun yapmayın benim her ihtiyacimda eşim yanıma gelebildi sorun olmadı o konuda.siz sakin kalın ki sütünüz çabuk gelsin.benim gelmedi bir haftayı buldu gelmesi..aklıma gelenler bunlar atladığım merak ettiğiniz birsey varsa yanitlayabilirim.Rabbim tüm hamisleri bir avazda kurtarsin inşallah..annesiz kalmak çok zor ben ameliyattayken kapida ağlayan 12 yaşındaki ve 6 yasinda ki oğullarımı hala unutamiyorum..Rabbim yardımcınız olsun hepinizin 💜 ameliyatı yapan doktorum Burçin Salman özgü'ydü.o gün kim nobetciyse o yapiyor ameliyatı.