Kasiklarimda alt karnımdan tüm göbeğim gogus altıma kadar ağrım oluyor arasına. Yarın doktor kontrolumuz var. Ben de soru aktım doktora. Magnezyum eksikliğinden mıymış? Yoksa normalmi bebek yer mi açıyor. Artık midem ve bağırsağım almıyor bisi. Daha 24. Haftadayım. İlerisi aylar neler bekliyor Allah bilir her hafta yeni bi supriz. Allah bize bagislasin