Recbey reçeteye gerek yok canım devlet hastanesine randevu al yanında giderken kendinin ve eşinin kan grubunun yer aldığı belge de olsun sana 1 günlük yatış için kayıt açacaklar sonrasında kan grubunun yazdığı belgeyi(Eşimin ehliyet fotokobisi ve kendim kan tahlili yaptırmıştım o evrağı verdim) alıp ücretsiz bir şekilde iğneyi vuruyorlar