CeMelike 7+3teyim bazen canım abur cubur tarzında bir şeyler istiyo ama normalde cok tüketmezdim, şimdi bu dönem canın bir şey istedigi anda ye bebegin ister diyolar ama zararlı olur mu ki arada tatsam?
NaimeYilmaz CeMelike canm cıps ıstedıgınde 2-3tane yıyorm cıkolata ıstedıgınde bı ısırık alıorm... Ölçünü bilmezsen ucu kacıor herseyın. Öle her canını cektıgını illa yemen lazm dıe bısey yok şöle bir teori var bebek için eksik kalan vitamini aşerermişsin mesela c vitamını eksık kalıorasa portakal asermek gıbı.. Doprulugunu bılmıorm . Ama kendini mecbur bırakma illa yıcem dıe zararlı seyler ıcın nefsını azıcık zorlamanı onerırım
Kekmez Dozunda tattığında birşey olmaz alıp bir paket cipsi bir paket çikolata yeme herşeyden az az yersen hiç birşey olmaz