kartanem tüp bebek ile bebek sahibi olan anneler kilo alımınız nasıl gidiyor kullandığımız ilaçlar iğneler sizide etkiledi mi?
Haticeyildiz kartanem ben artik tup bebek ilaclari igneleri kullanmiyorum her gebenin kullandigi vitaminlerimi kullaniyorum kilo alimina gelirsek 28+3deyim 17 kilo aldim 😁😁 sende durumlar ne kacinci haftadasin
Bvbkcans kartanem tedavi ilaçlarını kullanırken hiç kilo almadım şuan 9 haftalık hamileyim 1,5 kilo verdim estrofem hap son haftam crınone jel kullanıyorum ama zorlanıyorum artık hiç yapmak istemiyorum birde haftada bir proluton depot vuruluyorum bir yan etkisi olmadı bende
kartanem Haticeyildiz 11 haftadayım 2.5 - 3 kg kadar aldm şimdiden çok mu acaba dedim ama ben göbekten iğnelere devam ediyorm hala kan sulandırıcılara
Lamelif Tüp bebek tedavisi sırasında çok iğne ilaç kullandım hatta 2 yıl içinde 3 tüp bebek tedavisi gördüm hiç kilo almadım tedavi sürecinde. Şimdi 10+5 haftalık oldum sadece 1,5 kilo aldım ✌️
Haticeyildiz kartanem bikac hafta icinde birakirsin heralde tabi doktordan doktorada fark ediyo ben 12de birakmistim tup bebek ilaclarini
Zarife Bende 19+1 ogluma tup bebekle hamileyim su anda 4 kilo almisim dikkat ediyorum yedigime ictgime saglikli beslenmeye gayret ediyorum ☺☺