Dilanburak Kızlar 24+1 oldum ve dünden beri bebeğim kendini kasıyor hissediyorum sizce neden öyle oluyor normal midir ?
zelis63 Dilanburak bendede çok oluyor sertleşiyor karnımda sanırım normal bir durum bende 25+2 benmki bayadır kendini kasıyor doktor bir sıkıntı yok dedi herşey yolunda
Dilanburak Dkktlbsra sert oluyor karnım anlıyorum ki kendini kasıyor acaba aayaklarımı üşüttüğümdrn midir
Dkktlbsra Dilanburak aynı şey bende de oluyor büyük ihtimal o sert olan kısıma toplanıyo büraz elimle oynuyorum sonra değiştiriyo sanki yerini😊
Sirin1904boyaci Dilanburak sert olursa bebek karında üşütmustursun bebekte üşür ve sonra sertleşme olur
Giz89 Aynen benimde karnım çok sertleşiyordu o zaman 33.2 olduk hala sert hatta dahada sertleşiyor geçmiyor benimde erkek ama normal nerde olduğunu biliyorum hoşuma gidiyo 🙈☺️
duyguyilmaz Kizlar o yalanci kasilma yahu bebek degil. Oynamayin karninizla kasilan rahmi iyice durtmus oluyosunuz. Benim 26.haftamda baslamisti magnezyum vermisti.