Lamiyye Kizlar karnima 1satdir buyuk tuvaletim geliyomus gibi sanci girib cikiyo ama kabizim zorla cikiyorum tuvalete yani karnim agrisa tuvalete gidiyimde zorlanmam bence dogum sancisimi sizce? 33+6hafdaligim
MRN-MHR Lamiyye yok canım doğum sancısı belden vuruyor bebek gelirkenki anda tuvalet yapma hissi olur
Turna20 Lamiyye o kesinlikle kabızlıktan çünkü aynısı bende de var.31 hafta olacağım ama karnıma ağrılar giriyor. Tuvalete çıkamıyorum. Bide hemoroid oldum😖
EcrinveSelim Doğum sancısı belden veya kasıkdan gelir düzenli dakikada gelir 20 dakika 10 dakika bi kabızmışsnz gaz saancısı olablr
Lamiyye Turna20 ayni bendede oyle ben birdefa amelyat oldum hemoroiden 3yil once yine gebelikde cikdi bide bende bebek bir tara toplaniyo 3hfadadir burdada okuyorum dogum tetikliyomus ama doktorum oyle bisey yok dedi buyuduyu icin oyle oluyo