Mucizelerim2020 ilk bebeğim düştü. 2.ye 1yıl sonra kalabildim hamile çikolata kistim var dr lar tüp bebek diyorlar. İkinciye hamile kalamayınca soğan kürünü uyguladım o ay hamile kaldım ama 15 gün içtim. Ama yine kalbi atışını duyamadık bebeğin. Kürtaj olmak zorunda kaldım. Adet bitmeden son iki gün kullanmak daha iyi olur diye düşünüyorum ben. Bilmiyorum kafam çok karışık 😞