Merhaba kızlar 7 haftalıkken gittiğim muayene de kalp atışını duyamıyorum dedi doktorum 1 hafta sonra yani bu hafta yine gelmemi söyledi fakat ben yine duyamazsa diye gitmeye korkuyorum çevremde ve netten baktığım herkes 7 haftalık nasıl duyamıyor duyulması lazm deyince geçen haftadan beri kendimi çok kötü hissediyorum bebeğimin kalbi neden duyulmadı diye çok korkuyorum ilk gebeliğim henüz bilgisiz olmamdan mı bilemiyorum ama çok korkuyorum ...