Heisenberg Gulaycyrus Hamilelikte basur oluşumu çok sık rastlanan bir durum. Tek başına vajinal doğum için herhangi bir engel teşkil edeceğini düşünmüyorum. Doktorunuzla görüştünüz mü bu konuyu? Onun fikri hangi yönde?
cgdmasyam Gulaycyrus canım bendede olmuştu normal doğum yaptım bi sıkıntı olmadı sadece doğumda daha fazla zorladığın için iyice Çıkıyo benimde iyice çıktı bugün 35 gün oldu doğum yapalı neredeyse kayboldu diyebilirim sadece kabız olmamaya dikkat etceksin o kadar 😊
Simgeeee Gulaycyrus canım hamilelikte oldu bende de. Doktorumla görüstüm genel cerraha yönlendirdi. Hemoroidler cok büyük olmasına ragmen engel olmaz normal doguma dedi 🤷♀️
Utopika Gulaycyrus normal doğum sonrası hemoroid büyüyebilir ve şikayeti artanilir. Proctoloc krem ve fitil kullanın çok iyi rahahlatır ve şikayetlerin artmasını önler
Gulaycyrus Simgeeee doktordan doktora degstor banada amelıyat yaptıklarm bıle war dedı 😿gittim genel cerrahıye
Simgeeee Gulaycyrus daha erken o zaman. ilk zamanlar vermiyorlar pek ilac 😶 ama suan kantaron yagı sürüp şişlikleri sürekli içeri ittirirsen bayagı küçülür en azından. Her dısarı cıktıgında ısrarla ittir ben cok faydasını gördüm
Gulaycyrus Simgeeee bende oyle yapyorum hakıkı zeytinyağını suruyorum bana yemeklerde kullan dedı aöa benım aşırı migdemı bulandryor . Benımkı normal zamanda yk ama mesela 3 gune 1 buyuk tuwalete cıkıyorum oda cok zor sepsert olyor afedersn :) ondan dolayı cıkıyor bagsurum aslında meme seklınde suan totomda yok tuvaletten tuwalete rahatsız edyor
Simgeeee Gulaycyrus ya o zaman tuvalete cıktıktan sonra yap canım. Kabız olmamaya çalış bak ne güzel işte daha yeniyken önlemini al. Bol bol sıvı tüket 🙂
Ceyda_t Bende de hemoroid vardı. İlk doğumumda zorladığım için daha da kötü olmuştu. Doğumdan 15 gün sonra hemoroid ameliyatı oldum ve iyi ki olmuşum. Ameliyat sonrası hiç zorlanmadım ve 13 sene oldu birdaha hiç öyle bir sorun yaşamadım.
Yusufakardes Gulaycyrus ben ama Doğumdan sonra daha da arttı zaten normal dolum yapan %90kadınd oluyor
Sevda00 Kızlar bende de oluştu 28 haftalık gebeyim.nohut büyüklüğünde dışarda meme gibi şişlik küçük.kanama yok .genel cerrah gidcem de açıp bakıyor mu yoksa tarifle anlar mı sizce 😰
Gulaycyrus Sevda00 Ay hic sorma onu bana bırde ışık tuttu kan ter ıcınde kaldım sonra dedı kı bişey sıkıcam korkma dedı sıktı ve snra parmagını bi soktu içeri kendımden geçtim warya terledım resmen 😱 iç bağsura bakacakmş çok kotydu ama allahtan yenı ağda yaptrmştm da 😿 yoksa o eyaz ışıkta düşünemiyorum 😱😱
Filiznalbant Gulaycyrus ben ☝️ normal doğum yaptım bugün 10 günlük olduk zorlanmadan dolayı iyice dışarı çıkmış ilk 1 hafta oturmakta zorlandım dikişten ziyade o zorladı ama şuan iyiyim oturabiliyorum ilerleyen zamanlarda kaybolacağını ümit ediyorum 😂 afedersin tuvalette zorlaniyorum çünkü 🤦♀️🤦♀️