Tugce_Ulu 3 saattir dinmeyen karın ağrısı çekiyorum. 8. haftamdayım ve ilk hamileliğim. Hiç olmadığı kadar bir ağrım var dinlensem bile geçmiyor. Sizce normal mi?
GizPek Tugce_Ulu Tugce_Ulu vücutta yer yerinden oynadığından hazımsızlık haliyle gaz oluyor yediklerine de dikkat et 😇😇
Gulaycyrus Normal degil tabikide de doktora gitmelisin . 3 saat karin agrisi hic duymadim oluyo karin agrisi ama oyle cok uzun surmiyo doktora kesinlikle gorunmende fayda war
Tugce_Ulu Gulaycyrus Biraz uyuyup dinlendim şu an daha iyiyim yine şiddetlenirse acile gideceğim çok teşekkür ederim 🙏🏻😇
Tugce_Ulu Yenianneadayi2208 Şimdi biraz daha iyiyim çok teşekkür ederim. Perşembe kontrolüm var bu ağrımı da dile getireceğim. Eğer yine şiddetlenirse acile gideceğim.🙏🏻😇
Merbe61 Tugce_Ulu kanama olmadıgı surece cok da sıddetlı olmadıgı surece uzun olabilir ne olacak ki canım am sen yınede doktoruna danış adet dongune denk geldiyse adet aglrıları yasayabilir insan
Kbracoskun Merbe61 katiliyorum ben 12+6 oldum ve bazen şiddetli olmayan kasik ağrisi cekiyorum hâlâ. Kanaman yoksa dayanamayacagin kadar degilse korkma ama gidinxe sor mutlaka.. rahmin genişlediği icin agri oluyor dediler bana
Tugce_Ulu Kbracoskun Kanamam olmadığı için içim rahatladı yoksa korkmuştum. Peki sizin bebeğin cinsiyeti ne zaman belli olacakmış? 🙂
Tugce_Ulu elifeflinmom Belli oluyormuş ama daha duyulacak kadar büyümemiş bu perşembe duyacağım inşallah 😇
Tugce_Ulu Kbracoskun Benim bebeğim için içimden kız geçiyor eşimin ise erkek sonra hayırlısıyla doğsun da diyoruz😅 Allah sizin de gönlünüze göre versin inşallah 🙏🏻🥰