Eşimede aynı teşhis kondu ve biraz daha farklı sorunları vardı. Çocugumuzun normal yollarla olma ihtimali olmadığı söylenmişti. Ameliyatla belki bir şans olabileceğini söylediler. Eşimde madem öyle ameliyat olmak istemiyorum dedi. Olmadıda. Bu sürede kendine iyi baktı. Stressten mümkün oldugunca uzak durmaya çalıştı. En büyük etken çünkü. Ve ben hiç ummadıgım anda hamile oldugumu öğrendim. 35 haftalığız. Normal yolla hamile kalmıstım. Üzmeyin kendinizi sakın. Arkadaşım varikosel ameliyatı olalı 3 ay oluyor. Onlarda hala bebek deneme aşamasındalar. Biraz şans biraz kendinize iyi bir bakım şart. Umarım kısa sürede Sizinde güzel haberlerinizi alırız🙏🏻